В Старт Академії для нас важливо, щоб кожен учасник навчального процесу бачив, що до нього ставляться з повагою та увагою. Дана політика потрібна для того, щоб визначити способи, у які учні та вчителі можуть ефективно навчатися і працювати в сприятливих для цього умовах.

Усі члени шкільної спільноти Старт Академії  – школа, батьки і діти – несуть відповідальність за забезпечення та дотримання правил поведінки.

Для досягнення цих цілей, Старт Академія ставить високу планку в очікуваннях стосовно себе та своїх учнів, і послідовно реагує на порушення правил.  Ми винагороджуємо гарну поведінку, оскільки віримо, що це створює сприятливі умови для становлення атмосфери відповідальності, співпраці, взаємоповаги та взаємодопомоги. Школа зобов’язується пітримувати зв’язок із батьками у випадках небхідності батьківсього втручання та коли зміна поведінки дитини викликає занепокоєння.

Ми просимо батьків підтримувати прагнення школи, сприяти гарній поведінці дітей, забезпечувати відвідування школи та розуміти негативний вплив пропусків уроків на якість навчання, сприяти пунктуальності, забезпечити охайний вигляд дитини та підтримувати ефективну комунікацію зі школою.

На початку кожного навчального року діти та вчителі кожного класу розробляють та погоджують правила класу. Це допомагає учням встановити особистий зв’язок та власну відповідальність за дотримання погоджених правил. Вчителі, за необхідності, звертають увагу учнів на правила, яких вони погодились дотримуватись. Учням нагадують про небохідність бути чесними, відповідальними, проявляти співчуття та бажання допомогти, піклуватись про оточуючих та навколишнє середовище.

Винагороди за гарну поведінку

Ми вважаємо, що гарна поведінка та всі зусилля дитини в цьому напрямку, навіть незначні, мають бути помічені та винагороджені. Незалежно від попередніх недоліків, кожен учень має право почати “з чистої сторінки” наступного дня. Учителі або інші працівники школи відзначають гарну поведінку вербально, жестами, схвалюючим поглядом, або через систему винагород. Дітям можуть також надаватися додаткові відповідальності в класі, як винагорода за гарну поведінку. Під час перерв ми заоохочуємо дітей до спільного використання ігрових майданчиків та участі в іграх, які розвивають позитивне спілкування та взаємоповагу між учнями.

Винагороди можуть бути наступні:

  • похвала
  • наклейки або печатки
  • сертифікати
  • інші призи та заохочення, які можуть придумати вчителі.

Порушення

Якщо поведінка учня виходить за прийняті межі, їй повинні слідувати наслідки. Учень має розуміти взаємозв’язок між порушенням та наслідком. Їх застосування до дітей відповідно віку та серйозності поршення, створює чітке усвідомлення меж та заохочує дитину до гарної поведінки. Ми НЕ засуджуємо дитину за порушення, ми засуджуємо її поведінку. Ми хочемо, щоб наші учні з готовністю брали відповідальність за прийняті ними рішення, якими б вони не були. Це також спонукає дітей частіше згадувати про наслідки до того, як вони прийняли неправильне рішення.

Старт Академія розрізняє значні та незначні порушення.

До незначних порушень відносяться порушення шкільних правил, неповага, глузування, приниження інших дітей, грубість, жбурляння речей, опір учителю, нецільове використання комп’ютерів, порушення правил безпеки.

Наслідки незначних порушень:

  • похвала інших дітей, які знаходяться поруч і демонструють правильну поведінку. Дитина, яка поводиться неправильно, змінює свою поведінку, бажаючи теж отримати похвалу.
  • невербальні сигнали;
  • витримка часу (тайм-аут);
  • система “Трьох хмаринок”;
  • підписання карти поведінки;
  • розмова із класним учителем;
  • зустріч із директором.

До значних порушень відносяться прояви фізичного насильства, бійки, вандалізм, крадіжки, залякування, навмисне вживання ненормативної лексики або жестів та інша агресивна поведінка, яка може зашкодити іншим учням, вчителям та майну школи.

Наслідками таких порушень буде:

  • негайна зустріч з батьками;
  • відшкодування збитків школі;
  • відрахування учня зі школи.

Поведінка під час навчальних екскурсій

Старт Академія приділяє особливу увагу повідінці учнів під час навчальних поїздок та екскурсій.

Якщо поведінка порушується неодноразово конкретним учнем і не має позитивної реакції на попередження учителя, по приїзду батьки учня будуть проінформовані щодо ситуації. Організовуючи наступну екскурсію, ми маємо право наполягати на присутності одного із батьків.

Якщо учень вчинив під час екскурсії значне правопорушення, вчитель, за згодою адміністрації, може негайно повернути дитину в школу, із подальшим застосуванням покарання, передбаченим за значні порушення.

Ефективність даної політики підлягає щорічному перегляду.

Остання дата перегляду: 11 січня 2021 рік